مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:552020-02-23اجتماعي

برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تا پایان هفته تعطیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل این سازمان گفت: تمامی نشست ها، همایش ها و برنامه های فرهنگی هنری در مراکز سازمان فرهنگی هنری تا پایان هفته تعلیق و برگزاری آنها به زمان دیگری موکول می شود.

سعید صدراییان افزود: برای حفاظت و توجه به مشکلات گروه های خاص (به ویژه کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای) کلاس های آموزشی مراکز سازمان فرهنگی هنری نیز هماهنگ با آموزش و پرورش در همان مقطع به همان تعداد روز تعطیل خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بنا بر اعلام آموزش و پرورش، مدارس استان و شهر تهران روزهای چهارم و پنجم اسفند به علت آماده سازی و ضدعفونی فضای آموزشی برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا تعطیل است.

بیماری کرونا با نام کووید-19 از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت و تاکنون 75 هزار نفر را در این کشور مبتلا کرده و جان 2 هزار و 233 تن را گرفته است.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران به 43 نفر و تعداد افراد فوت شده به هشت نفر رسیده است.

کرونا همان آنفلوآنزای معمولی است و حداقل 50 سال است که این ویروس در دانشگاه های علوم پزشکی شناخته شده و چند سال قبل نیز با عنوان ویروس سارس گسترش یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تا پایان هفته تعطیل شد

برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تا پایان هفته تعطیل شد