مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:152020-02-23اقتصادي

سه هزارهکتار زمین آماده واگذاری به سرمایه گذاران است


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 30درصد از مبلغ زمین به صورت پیش پرداخت و 70درصد باقی مانده آن نیز طی زمان اجرای پروژه ویا بعد از بهره برداری وتولید دریافت می شود.

حسن خلج طهرانی استفاده از معافیت های گمرکی برای واردات تجهیزات و مواد اولیه مورد نظر و همچنین معافیت از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای شرکتهای فعال از دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده (مصوب قانونی)) از سوی این منطقه برای سرمایه گذاران نام برد.

وی، حمایت برای دریافت وام (ارزی و ریالی) از منابع داخلی و خارجی، گرفتن مجوز اشتغال برای کارکنان و سرمایه گذاران خارجی و همچنین فراهم کردن امکان صادرات، ترانزیت، ترانشیب و صدور مجدد کالا را از دیگر تسهیلات پیش بینی شده در این منطقه عنوان کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس(زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت) از مشاوره رایگان در تمام مراحل اجرای پروژه وهمچنین تامین برق (مورد نیاز)، آب تصفیه شده صنعتی و آشامیدنی، گاز و شبکه های مخابراتی را از دیگر وظایف این منطقه در راستای حمایت از علاقمندان به سرمایه گذاری دراین منطقه ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هزارهکتار زمین آماده واگذاری به سرمایه گذاران است

سه هزارهکتار زمین آماده واگذاری به سرمایه گذاران است