مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:152020-02-23اقتصادي

گلایه زعفران کاران از تاخیر سازمان تعاون روستایی در پرداخت پول خرید زعفران


زعفران کاران از تاخیر در پرداخت پول خرید توسط سازمان تعاون روستایی گلایه دارند و می گویند، نه پول در دست داریم نه زعفران.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سازمان تعاون روستایی خرید از زعفران کارن کشور را از آبان ماه آغاز کرد و تا آذر ماه آنطور که رییس سازمان تعاون روستایی اعلام کرده حدود 72 تن زعفران خریداری کرده است، اما در این میان کشاورزان از تاخیر و پرداخت ناقص پولشان به شدت گله مندند.

فرقی نمی کند کشاورز زعفران کار باشد یا صیفی کار؛ آنها در هر شرایطی برای گذران زندگی و آماده سازی زمین برای کشت سال بعد و تامین نهاده همواره نیازمند پول هستند که اگر نباشد علاوه بر سختی زندگی، بر تولید سال آینده هم تاثیر منفی می گذارد.

مراحل آماده سازی، کوددهی،کشت و برداشت همه زمان محدودی دارد که نمی توان آنرا به تاخیر انداخت یاتعجیل کرد.

غلامرضا میری نایب رییس شورای ملی زعفران هم امروز در گفت وگو با  خبرنگار اقتصادی فارس، به گلایه و نگرانی زعفرانکاران کشور تاکید کرد و گفت: کشاورزان زعفرانکار می گویند، محصولمان را به دولت داده ایم و پولمان را تاکنون کامل نگرفته ایم.

به گفته میری زعفران کاران کشور پولشان را ناقص و مرحله ای دریافت کرده اند به طوری که برخی از آنها 30 درصد، 50 درصد و بعضا 75 درصد از پول زعفرانی که به سازمان تعاون روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه زعفران کاران از تاخیر سازمان تعاون روستایی در پرداخت پول خرید زعفران

گلایه زعفران کاران از تاخیر سازمان تعاون روستایی در پرداخت پول خرید زعفران