مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:152020-02-23سياسي

طرح لیزینگ محصولات فن بازار اجرا می شود


شرکت های فناور و دانش بنیان مورد تایید شبکه فن بازار ملی ایران می توانند از خدمات لیزینگ استفاده کنند.

- رییس شبکه فن بازار ملی ایران گفت: شرکت های فناور و دانش بنیان مورد تایید شبکه فن بازار ملی ایران می توانند از خدمات لیزینگ استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میلاد صدرخانلو رییس شبکه فن بازار ملی ایران، اجرایی شدن طرح لیزینگ محصولات دانش بنیان را گامی در جهت گسترش عدالت اجتماعی در حوزه فناوری خواند.

وی اظهار کرد: شبکه فن بازار ملی ایران (از زیر مجموعه های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری)، طرحی خاص برای لیزینگ محصولات دانش بنیان و فناور را تدوین کرد و منابع تامین شده که از صندوق نوآوری و شکوفایی است را با همکاری صندوق توسعه فناوری های نوین اجرایی کرد.

رییس شبکه فن بازار ملی ایران در ادامه با اشاره ضرورت های اجرای چنین طرحی، گفت: در اجرایی کردن طرح لیزینگ محصولات دانش بنیان و فناور از شبکه کشوری، بروکرهای شبکه فن بازار ملی ایران کمک گرفته شده است و آنها، هم در مرحله نیاز سنجی و هم در مرحله ارزیابی درخواست ها، به اجرایی شدن این طرح کمک می کنند.

صدرخانلو، با توضیح اقدامات انجام گرفته برای اجرای بهینه تر این طرح، بیان کرد: این احساس وجود داشت که طرح های مرتبط با لیزینگ محصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح لیزینگ محصولات فن بازار اجرا می شود

طرح لیزینگ محصولات فن بازار اجرا می شود