مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-23اجتماعي

هشدار به 6 استان برای بارش برف و باران 100 میلیمتری


معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور گفت: به 6 استان که حدود 100 میلیمتربارش برف و باران طی روزهای آینده دارند، هشدارهای لازم جهت برقراری ایمنی داده شده است.

- ، محمدفرید لطیفی معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور درباره اقدامات صورت گرفته در خصوص بارش شدید باران و برف طی روزهای آینده اظهار داشت: براساس گزارش های سازمان هواشناسی، پیش بینی شده است که طی روزهای پنجم و ششم اسفند بارش باران و برف را داشته باشیم که حجم این بارش ها در 6 استان بین 60 تا 100 میلیمتر است.

وی یادآور شد: این استان ها شامل چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خوزستان، لرستان، مازندران و ارتفاعات تهران است.

وی بیان داشت: در حال حاضر مکاتباتی با استانداران استان های درگیر با بارش برف و باران صورت گرفته است و مقرر شد که تمامی راه های منتهی به رودخانه هایی که سیل در آنها جریان دارد، با همکاری پلیس راهور مسدود شود و از تجمع مردم در کنار رودخانه ها با همکاری نیروی انتظامی جلوگیری شود.

لطیفی یادآور شد: دهیابان و بخشداران باید اطلاع رسانی های لازم را در خصوص سیلاب به مردم داشته باشند و در صورت ورود سیلاب به مناطق مسکونی، در جهت جلوگیری از برق گرفتگی، برق سراسری قطع و از وصل کردن و راه اندازی شبکه های تخریب شده خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به 6 استان برای بارش برف و باران 100 میلیمتری

هشدار به 6 استان برای بارش برف و باران 100 میلیمتری