مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:052020-02-23اقتصادي

توسعه خدمات رسانی به مشترکان با استفاده از همه ظرفیت ها


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: مدیران شرکت های آب و فاضلاب از همه ظرفیت های موجود برای توسعه خدمات به مشترکان استفاده کنند.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: مدیران شرکت های آب و فاضلاب از همه ظرفیت های موجود برای توسعه خدمات به مشترکان استفاده کنند.

حمیدرضا جانباز ظهر امروز (4 اسفندماه) در آیین معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، با بیان اینکه طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی یک تحول عظیم در ارائه خدمات به مشترکان به ویژه مشترکان روستایی است، اظهار کرد: مدیران استانی شرکت آب و فاضلاب باید از همه ظرفیت های موجود در این طرح برای توسعه خدمات به مشترکان استفاده کنند.

این مسئول ادامه داد: قانون بهینه سازی مصرف آب شرب شهرها و روستاهای کشور که تلفیقی از قانون تامین منابع مالی برای آب و فاضلاب روستایی و قانون خشکسالی در کمیسیون عمران مجلس است با همه توان در حال اجرا است و به موجب این قوانین 10 درصد از اعتبارات استانی در کمیته های برنامه ریزی استان ها و 5 درصد از اعتبارات ملی به توسعه طرح های آب رسانی روستایی اختصاص یافت که این روند منجر به تصویب ردیف اعتباری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خدمات رسانی به مشترکان با استفاده از همه ظرفیت ها

توسعه خدمات رسانی به مشترکان با استفاده از همه ظرفیت ها