مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:052020-02-23اجتماعي

مدارس فارس تا پایان هفته تعطیل شد


روابط عمومی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که با هدف حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان، مدارس این استان از دوشنبه تا پایان این هفته تعطیل خواهد بود.

- ایسنا/فارس روابط عمومی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که با هدف حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان، مدارس این استان از دوشنبه تا پایان این هفته تعطیل خواهد بود.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که بر اساس مصوبه کمیته سلامت استان و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان عزیز و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمام مدارس و مراکز آموزشی درسطح استان فارس تعطیل خواهد بود.

در این اطلاعیه اضافه شده است که این تعطیلی شامل مدارس دوره های پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم و همچنین آموزشگاه های علمی آزاد و زبان های خارجی تحت پوشش آموزش و پرورش خواهد بود و زمان آن از روز دوشنبه 5 اسفند تا روز هشتم اسفند خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسا آموزش و پرورش فارس در این اطلاعیه از مخاطبان خود درخواست کرده که ضمن خویشتن داری کامل از بازنشر شایعات و اخبار جعلی در فضای مجازی خودداری کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که هرگونه خبر و اطلاعیه، از مبادی رسمی اطلاع رسانی شامل سایت رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس به نشانی https://fars.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس فارس تا پایان هفته تعطیل شد

مدارس فارس تا پایان هفته تعطیل شد