مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 10:402020-02-23اجتماعي

پیش بینی بارش های شدید برای استان مرکزی/احتمال وقوع سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه ها


مسئول پیش بینی هواشناسی استان مرکزی گفت: با ورود سامانه بارشی از فردا شب به استان مرکزی، وقوع بارش های شدید پیش بینی می شود.

- ایسنا/مرکزی مسئول پیش بینی هواشناسی استان مرکزی گفت: با ورود سامانه بارشی از فردا شب به استان مرکزی، وقوع بارش های شدید پیش بینی می شود.

رضا مرادی یکشنبه چهارم اسفندماه در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی حاکی از ورود یک سامانه بارشی قوی به کشور از فردا پنجم اسفندماه است که بدنبال آن بارش قابل ملاحظه ای را در استان مرکزی دریافت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بارش های این سامانه از عصر یا شب فردا فعالیت خود را در استان آغاز خواهد کرد، افزود: بارش ها در ابتدا به صورت باران خواهد بود، اما به تدریج از سه شنبه شب و روز چهارشنبه در برخی از مناطق شاهد بارش برف خواهیم بود.

مرادی با اشاره به اینکه در برخی از مناطق مختلف استان، بارش 40 تا 120 میلیمتری پیش بینی می شود، بیان کرد: امکان بارش های بیشتر در برخی از مناطق جنوب و جنوب غرب استان محتمل است و احتمال وقوع سیلاب در برخی از مسیل ها و بالا آمدن آب رودخانه ها و آبرگرفتگی معابر شهری وجود دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به بارش برف در روز چهارشنبه اختلال در تردد در جاده های کوهستانی و مناطق سردسیر بویژه گردنه های زالیان و قاقان پیش بینی می شود و از روز سه شنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش های شدید برای استان مرکزی/احتمال وقوع سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه ها

پیش بینی بارش های شدید برای استان مرکزی/احتمال وقوع سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه ها