مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 10:152020-02-23سياسي

از جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی چه خبر؟


در پی اظهارات اخیر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر احتمال بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در کشور ثالث، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: - در پی اظهارات اخیر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر احتمال بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در کشور ثالث، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بررسی ها درباره سانحه هواپیمای اوکراینی و جعبه سیاه آن همچنان ادامه دارد و در این زمینه مسلما طبق قوانین بین المللی حاکم عمل خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از سقوط هواپیمای بویینگ 800-737 اوکراینی در حوالی فرودگاه امام خمینی (ره) که با خطای انسانی توسط پدافند ایران سرنگون شده بود، بازسازی و بازخوانی جعبه سیاه هواپیما و چگونگی آن به یکی از مهمترین موضوعات در این زمینه تبدیل شد.

در همان روزهای اولیه مسئولان مختلف بر این باور بودند که به احتمال زیاد به گفته خودشان نتوانستند تجهیزاتی برای بازسازی و بازخوانی جعبه سیاه آسیب دیده از کشورهای دیگر دریافت کنند، بلکه محمد اسلامی -وزیر راه و شهرسازی- هفته گذشته اعلام کرد که روز گذشته اوکراینی ها مدارک هواپیما را تحویل ما دادند که ممیزی می شود.

همچنین شواهد موجود روی زمین و دیگر موارد را بررسی می کنیم و اگر نتوانیم جعبه سیاه را بخوانیم با هماهنگی کشور اوکراین در کشور ثالث این کار انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی چه خبر؟

از جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی چه خبر؟