مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:562020-02-23سياسي

منتخبان مردم پیگیر مطالبات رهبری باشند


آیت الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در دیدار فاطمه محمدبیگی و لطفا الله سیاهکالی مرادی منتخبان مردم در حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز با وی با عرض تبریک به این 2 نفر، گفت:همه کارها باید برای کسب رضای خدا باشد و اگر مسیری جز جلب رضای الهی را دنبال کنیم، در دنیا و آخرت از خسارت دیدگان خواهیم بود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی افزود: آنهایی که بر اساس ایمان و تقوا از یکدیگر حمایت می کنند و به نتایج خوبی می رسند، در قیامت نیز سربلند خواهند بود اما کسانی که بر خلاف مسیر دستورات الهی با یکدیگر دوستی و رفاقت می کنند، در قیامت پشیمان خواهند شد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: مردان و بندگان خوب خدا کسانی هستند که بازی های سیاسی فریب شان نمی دهد و در هر پست و مسئولیتی که قرار می گیرند، خدا را فراموش نمی کنند و همواره بر اساس دستورات دینی و الهی کارهای خود را پیش می برند.

آیت الله عابدینی با تأکید بر اینکه وحدت همواره پیروز است،اظهار داشت: باید همواره تلاش کنیم تا و اعتصموا بحبل اللّه جمیعا را محور قرار دهیم و وحدت های مورد تأیید دین شکل دهیم و بدانیم که وحدت همیشه پیروز خواهد بود.

وی خطاب به منتخبان مردم استان گفت: لازم است نشست های جدیِ هفتگی با فرهیختگان و متفکران استان برگزار کنید تا با استفاده از فکر و اندیشه فرهیختگان کارها را پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبان مردم پیگیر مطالبات رهبری باشند

منتخبان مردم پیگیر مطالبات رهبری باشند