مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:302020-02-23بين الملل

بالاترین سطح هشدار برای «کرونا» در کره جنوبی


مقام های کره جنوبی با افزایش تعداد قربانیان ویروس کرونا به پنج نفر و تعداد مبتلایان به این ویروس به 602 نفر، سطح هشدار ویروس کرونا را به بالاترین حد افزایش دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کره جنوبی امروز (یکشنبه)، پنجمین قربانی ابتلا به ویروس ناشناخته کرونا را اعلام کرد و گفت که مجموع مبتلایان به این ویروس در این کشور شرق آسیا به 602 نفر افزایش یافته است.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری یونهاپ ، در پی شیوع سریع ویروس کرونا در کره جنوبی، مقام های این کشور، سطح هشدار این ویروس را به بالاترین حد افزایش دادند.

علی رغم تلاش های گسترده مقام های کره جنوبی برای قرنطینه کردن مبتلایان به ویروس کرونا، دو نفر دیگر از روز گذشته به تعداد قربانیان کرونا اضافه شدند و 169 مورد جدید به مبتلایان به این ویروس ناشناخته اضافه شده است.

پنجمین قربانی ویروس کرونا در کره جنوبی از شهر دائگو   بوده است که مرکز شیوع این ویروس کشنده در این کشور شرق آسیا است.

اوایل روز گذشته، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تأیید کرد که آزمایش ابتلا به ویروس کرونا برای 9 تن از گردشگران کره ای که در بازه زمانی 8 تا 15 فوریه (19 تا 26 بهمن ماه) به فلسطین اشغالی سفر کرده بودند، بعد از بازگشت به کشورشان مثبت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین سطح هشدار برای «کرونا» در کره جنوبی

بالاترین سطح هشدار برای «کرونا» در کره جنوبی