مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:262020-02-23دانش

ماسک مورد نیاز به استان کرمان ارسال می شود


محمد حسیبی در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با کمبود ماسک، ژل و محلول های ضدعفونی در استان کرمان بیان داشت: تا به حال شرکت های تولیدکننده ملزومات پزشکی، ماسک تولید شده را بین نمایندگی های ابزار پزشکی توزیع می کردند اما از روز گذشته وزارتخانه تصمیم گرفته تا شرکت های تولید کننده ماسک، ماسک را به هیئت امنای صرفه جویی ارزی تحویل دهند و تولیدات تحویل وزارت بهداشت و هزینه آن پرداخت شود.

وی افزود: قرار بر این است که وزارت بهداشت در یک سیستمی ظرف امروز و فردا ماسک مورد نیاز را برای استان ها ارسال کند ضمن اینکه در جاهایی که امکان شیوع ویروس کرونا بیشتر است طبق نظر وزارتخانه ماسک به صورت رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت اما ممنوعیتی در رابطه با فروش ماسک وجود ندارد.

مدیر داروی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص اینکه آیا ماسک رایگان در اختیار همه قرار می گیرد، گفت: هنوز در این رابطه دستورالعملی به ما ابلاغ نشده منتهی عملاً توزیع رایگان ماسک در جاهایی که جمعیت زیاد است کار آسانی نیست اما ما منتظر دستور هستیم.

تشدید نظارت بر قیمت عرضه ماسک در داروخانه ها حسیبی در ارتباط با قیمت بالای ماسک طی روزهای اخیر تصریح کرد: ماسک تا قبل از این موضوع حداکثر به مبلغ 410 تومان به فروش می رسید اما در حال حاضر به دلیل اینکه دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک مورد نیاز به استان کرمان ارسال می شود

ماسک مورد نیاز به استان کرمان ارسال می شود