مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:002020-02-23سياسي

راهکار اصلی کنترل فرونشست زمین جاری شدن زاینده رود است


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: راهکار کنترل فرونشست زمین در اصفهان، جاری شدن دوباره زاینده رود است تا آب های زیرزمینی برگشت داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، غلامحسین عسکری پیش از ظهر امروز در صد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان  با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال 74 با مصوبه مجلس شورای اسلامی شکل گرفت، اظهار کرد: از سال 79 نیز نخستین دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان در اصفهان شکل گرفت و در 7 رشته مرتبط با ساختمان به مردم ارائه خدمات می کند، در حال حاضر در کل استان اصفهان 32 هزار نفر عضو دارد که 16 هزار نفر از این اعضا دارای پروانه اشتغال بوده و ارائه خدمات می کنند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با اشاره به اینکه همکاری های این سازمان با شهرداری می تواند در ساخت و ساز و عمر ساختمان ها و صیانت از سرمایه های ملی باشد، بیان کرد: آمار و ارقام در مصرف انرژی در ساختمان های مسکونی و تجاری بالا بوده و تلفات این انرژی هم بالا خواهد بود، انتظار از شهرداری کمک برای نهادینه کردن مبحث 19 مقررات ملی ساختمان است.

وی در ادامه بیان داشت: انتظار از شهرداری و معاونت شهرداری این است که به نهادینه کردن مبحث 19 کمک کنند، البته در مبحث هوای پاک شهرداری موظف شده است که مبحث 19 ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار اصلی کنترل فرونشست زمین جاری شدن زاینده رود است

راهکار اصلی کنترل فرونشست زمین جاری شدن زاینده رود است