مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:002020-02-23اقتصادي

اعلام اسامی فرهنگیان واجد شرایط اولیه تأمین مسکن فرهنگیان


مدیرکل تعاون وپشتیبانی از اعلام واجدین شرایط اولیه برای استفاده از تأمین مسکن فرهنگیان که طی تفاهم نامه بین وزارت آموزش وپرورش و راه و شهرسازی صورت گرفت، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، گودرز کریمی فر گفت: تعداد متقاضیان شاغل و بازنشسته دریافت مسکن در سراسر کشور، 309 هزار نفر است که از این تعداد، 75 هزار و 984 نفر، واجد شرایط شناخته شده اند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش، فرایند استعلام را جهت تشخیص واجدین شرایط، استعلام 4 گانه از وزارت راه و شهرسازی، برای کنترل فرم (ج) و استعلام از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بابت دارا بودن سند مالکیت فردی و همچنین استعلام از سازمان ثبت احوال کشور، مبنی بر احراز هویت فردی و نیز استعلام از بانک مسکن، جهت دریافت تسهیلات یارانه ای اعلام و مبنای پالایش، پیرایش و ویرایش متقاضیان مسکن را در فرایند مذکور، عنوان کرد.

کریمی فر افزود: 145 هزار و 516 نفر از متقاضیان مسکن فرهنگیان، فاقد شرایط اولیه دریافت مسکن برابر استعلام های صورت گرفته شناخته شده اند و87 هزار و746 نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته، در خود اظهاری اطلاعات اولیه که در سایت maskan.

medu.

ir بوده است، دچار خطای ثبت اطلاعات شده اند و قابلیت استعلام نداشته اند که این افراد می توانند، مجدداً و با دقت بیشتر، اطلاعات اولیه را یک بار دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی فرهنگیان واجد شرایط اولیه تأمین مسکن فرهنگیان

اعلام اسامی فرهنگیان واجد شرایط اولیه تأمین مسکن فرهنگیان