مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:002020-02-23بين الملل

بارگیری کامیونهای عراقی در مرز مهران ازفردا به روال قبل برمی گردد


دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق اعلام کرد: دولت عراق هیچ دستوری مبنی بر توقف بارگیری کامیون های عراقی صادر نکرده و فردا کامیون های عراقی برای بارگیری در مرز مهران مستقر خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اتاق بازرگانی ایران، سید حمید حسینی گفت: مشکل مرز مهران از هفته پیش آغاز شده است.

به تازگی مسئول گذرگاه های مرزی عراق در دفتر نخست وزیری این کشور عوض شده و مدیر جدید گذرگاه مرزی عراق هم تخلفاتی را در گمرک زرباطیه عراق گزارش کرده است که در نتیجه این گزارش تعدادی از مدیران و کارکنان این گمرک اخراج شدند.

از یک شنبه گذشته، به دلیل کاهش تعداد کارکنان عراقی در گمرک این کشور، تعداد کامیون های ورودی به ایران با کاهش چشمگیر همراه شد.

وی افزود: طی پیگیری های صورت گرفته با دفتر نخست وزیری عراق و مسئول گذرگاه های مرزی این کشور اعلام شده است که نیروهای جایگزین در گمرک عراق مستقر شده اند و بر اساس آخرین تماس تلفنی، قول داده اند که بارگیری کامیون های عراقی از مرز مهران، از فردا به روال قبل بازخواهد گشت.

دبیرکل اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق تاکید کرد: هیچ دستوری مبنی بر توقف بارگیری کامیون های عراقی از طرف دولت این کشور وجود ندارد و فردا کامیون های عراقی برای بارگیری در مرز مهران مستقر خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگیری کامیونهای عراقی در مرز مهران ازفردا به روال قبل برمی گردد

بارگیری کامیونهای عراقی در مرز مهران ازفردا به روال قبل برمی گردد