مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:202020-02-23بين الملل

آخرین وضعیت کامیون داران معطل شده در مرز مهران


درپی انتشار خبری درباره بسته شدن مرز مهران و معطل ماندن هزار کامیون کالاهای صادراتی در این پایانه مرزی، مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کردند که این تعداد نهایتا 400 کامیون بوده و بر اساس آخرین وعده های شفاهی مقامات عراقی این مشکل که به .

- درپی انتشار خبری درباره بسته شدن مرز مهران و معطل ماندن هزار کامیون کالاهای صادراتی در این پایانه مرزی، مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کردند که این تعداد نهایتا 400 کامیون بوده و بر اساس آخرین وعده های شفاهی مقامات عراقی این مشکل که به دلیل کمبود نیروی انسانی به وجود آمده به زودی حل خواهد شد و دیگر مرزهای عراق باز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته برخی رسانه ها از بسته شدن مرز مهران و معطلی حدود هزار کامیون صادراتی در این پایانه مرزی خبر داده بودند.

مسئولان سازمان راهداری در این راستا اعلام کردند که بر اساس آخرین ارزیابی ها و برآوردهای صورت گرفته حدود هشت کیلومتر صف در این پایانه مرزی ایجاد شده که تعداد کامیون ها به حدود 400 دستگاه می رسد و بر اساس آخرین وعده های شفاهی مقامات عراقی مشکلات برخی از آن ها برای تردد از مرز و تحویل بارشان امروز حل خواهد شد.

البته برخی از این اظهارات تناقض هایی با هم دارد که جای تامل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کامیون داران معطل شده در مرز مهران

آخرین وضعیت کامیون داران معطل شده در مرز مهران