مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:202020-02-23اقتصادي

استان سمنان 2400 واحد صنعتی دارد


رییس سابق سازمان صنعت معدن و تجارت سمنان با اشاره به دو ظرفیت ویژه اقتصادی و تولیدی این استان گفت: دو هزار و 400 واحد صنعتی در استان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز اسودی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع خود به میزبانی صمت استان سمنان، با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت های ویژه تولیدی است، بیان کرد: دو هزار و 400 واحد صنعتی و سه هزار و 700 پروانه بهره برداری در حوزه صنعتی در کنار 640 معدن در سراسر استان نشان از ظرفیت های بالای استان سمنان دارد.

وی بیان کرد: 90 درصد از صنایع استان سمنان کوچک، شش درصد بزرگ و چهار درصد متوسط هستند و این در حالی است که صنایع کوچک تا سال 93 دارای ریزش بسیار زیادی بود که خوشبختانه با تلاش و کوشش فراوان شاهد ارتقای کمی و کیفی صنایع در سطح استان و همچنین افزایش بازگردانی واحدهای تولیدی بودیم.

رییس سابق صمت استان سمنان با بیان اینکه سمنان یک استان معدنی است، گفت: شرق استان دارای معادن فلزی و غرب دارای معادن غیر فلزی شامل گچ و … است از سوی دیگر باید گفت 97 هزار کیلومتر مربع پهنه معدنی در استان وجود دارد کنستانتره 32 درصد با رقم بالا در عباس آباد در حال کار است.

اسودی با اشاره به بازه زمانی شش ساله از فعالیت های صمت، تاکید کرد: از شهریور سال 92 تا ابتدای بهمن ماه 98 نزدیک به چهار هزار و 300 میلیارد تومان سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان 2400 واحد صنعتی دارد

استان سمنان 2400 واحد صنعتی دارد