مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:152020-02-23دانش

موردی از کرونا در دانشگاه شهیدبهشتی نداشتیم/ استقرار پزشک در خوابگاه ها


صمد حاج جباری، معاون دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تعطیلی دانشگاه ها به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و اینکه خوابگاه های این دانشگاه تخلیه می شود، - معاون دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی گفت: هیچ گونه موردی از ابتلا به بیماری کرونا در دانشگاه و یا خوابگاه شهیدبهشتی نداشتیم.

صمد حاج جباری، معاون دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تعطیلی دانشگاه ها به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و اینکه خوابگاه های این دانشگاه تخلیه می شود، گفت: وزارت علوم دانشگاه ها را تعطیل کرد، اما خوابگاه های دانشگاه شهیدبهشتی تخلیه نشده است.

وی افزود:، چون که تعطیلی تا پایان این هفته اعلام شده علی القاعده دانشجویانی که علاقه مند بودند خوابگاه را ترک کردند، اما بسیاری از دانشجویان در خوابگاه حضور دارند.

حاج جباری ادامه داد: نکات بهداشتی با درجه بالایی در خوابگاه ها اعمال شده، اما آنچه که وجود دارد این است که در خوابگاه ها دانشجویی اگر تشخیص می دهد که برای حفظ سلامت خود باید دانشگاه را ترک کند براساس بخشنامه وزارت علوم غیبت این گونه دانشجویان موجه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از کرونا در دانشگاه شهیدبهشتی نداشتیم/ استقرار پزشک در خوابگاه ها

موردی از کرونا در دانشگاه شهیدبهشتی نداشتیم/ استقرار پزشک در خوابگاه ها