مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:052020-02-23اقتصادي

هیچگونه احتکار ماسکی در استان کرمان گزارش نشده است


جانشین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان این مطلب که احتکار ماسکی تاکنون در استان مشاهده نشده است، اظهار کرد: اگر مورد مشکوکی مردم مشاهده کردند، - ایسنا/کرمان جانشین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان این مطلب که احتکار ماسکی تاکنون در استان مشاهده نشده است، اظهار کرد: اگر مورد مشکوکی مردم مشاهده کردند، می توانند به تعزیرات اعلام کنند تا با خاطیان برخورد جدی صورت گیرد.

علی ایرانمنش در گفت و گو با ایسنا، در خصوص سوءاستفاده برخی از سودجویان در رابطه با عدم عرضه یا گران فروشی ماسک و ژل ضد عفونی در کرمان، گفت: از روز گذشته مواردی در این راستا در سطح استان به اداره کل تعزیرات استانی گزارش شده بود که بلافاصله گشت سیار تعزیرات حکومتی با هماهنگی بازرسان سازمان صمت، در سطح شهر کرمان فعال شدند.

وی از مورد بازرسی قرارداد داروخانه ها و فروشگاه های عرضه کننده ماسک و ژل ضدعفونی کننده خبر داد و بیان کرد: تعداد محدودی از داروخانه ها از فروش ماسک امتناع می کردند و با توجه به اینکه مردم تقاضا داشتند در همانجا بین مردم توزیع کردیم.

جانشین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان ادامه داد: یک مورد گران فروشی اقلام بهداشتی نیز گزارش شده بود که پرونده آن را به مراجع مربوط جهت رسیدگی ارجاع داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچگونه احتکار ماسکی در استان کرمان گزارش نشده است

هیچگونه احتکار ماسکی در استان کرمان گزارش نشده است