مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:362020-02-23سياسي

گرایش سیاسی منتخبین مجلس یازدهم/ تا این لحظه؛ 81 درصد مجلس در اختیار اصولگرایان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسردبیری استان های خبرگزاری فارس، با اتمام فرآیند اخذ رأی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از ساعت 8 صبح  2 اسفند شروع شد و تا ساعت 24 همان روز ادامه یافت، شمارش آرای مأخوذه از مردم در سراسر کشور آغاز شد و تا این لحظه، تکلیف اکثریت قریب به اتفاق حوزه های انتخابیه سراسر کشور مشخص شده است.

البته نتایج حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به صورت قطعی و کامل مشخص نشده، اما در این حوزه نیز بر اساس آمارهای اولیه اعلامی از سوی ستاد انتخابات کشور، 30 نامزد اصولگرا پیشتاز هستند.

در میان 290 کرسی مجلس و 202 حوزه انتخابیه، (به استثنای 30 نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و نمایندگان 5 حوزه اقلیت های دینی)، تکلیف مستاجران 245 کرسی مجلس مشخص شده که از میان آنها، 193 نفر اصولگرا، 16 نفر اصلاح طلب و 36 نفر مستقل هستند؛ همچنین تکلیف برخی کرسی ها نیز در مرحله دوم مشخص خواهد شد.

  کرسی های مجلس یازدهم (به استثنای شهر تهران و 5 حوزه اقلیت های دینی)   با احتساب آمار اولیه حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، که حکایت از پیشتازی لیست وحدت در این حوزه دارد، سهم گرایش های مختلف سیاسی در قالب نمودار زیر ارائه می شود:   گرایش سیاسی منتخبین مجلس یازدهم با احتساب حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرایش سیاسی منتخبین مجلس یازدهم/ تا این لحظه؛ 81 درصد مجلس در اختیار اصولگرایان

گرایش سیاسی منتخبین مجلس یازدهم/ تا این لحظه؛ 81 درصد مجلس در اختیار اصولگرایان