مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:102020-02-23پزشكي

کاهش 30 درصدی هزینه ها با گذار از آزمون های مداد کاغذی به الکترونیک


رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور با اشاره به برگزاری دو آزمون حساس المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی و دکترای تخصصی پزشکی که به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد به بررسی محاسبه هزینه های استهلاک و مقایسه دو آزمون مداد کاغذی و الکترونیک پرداخت و از کاهش .

- رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور با اشاره به برگزاری دو آزمون حساس المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی و دکترای تخصصی پزشکی که به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد به بررسی محاسبه هزینه های استهلاک و مقایسه دو آزمون مداد کاغذی و الکترونیک پرداخت و از کاهش هزینه 30 درصدی برای آزمون ها در نتیجه الکترونیکی شدن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر آبتین حیدرزاده با اشاره به راه اندازی آزمونهای الکترونیک و کاهش 30 درصد هزینه ها در این خصوص اظهار داشت: در این راستا مقرر است دو آزمون المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی با آمار تخمینی 3486 شرکت کننده و دکترای تخصصی پزشکی با 12675 ثبت نام شده اولیه، با امکان سنجشی و با توجه به توزیع دانشجویان در کلان مناطق آمایشی برگزار شود.

وی افزود: در حال حاضر 65 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در سطح کشور در حال فعالیت می باشند که از این تعداد 34 دانشگاه یعنی حدود 52درصد و با ظرفیتی بالغ بر 4800 صندلی در حال برگزاری آزمونهای درونی و برخی از آزمونهای ملی در گروههای کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی هزینه ها با گذار از آزمون های مداد کاغذی به الکترونیک

کاهش 30 درصدی هزینه ها با گذار از آزمون های مداد کاغذی به الکترونیک