مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 06:502020-02-23اقتصادي

بهره برداری از 6پروژه حمل ونقل جاده ای در خوزستان با حضور وزیر راه و شهرسازی


بهسازی، نوسازی و گسترش ظرفیت عبور و مرور ایمن یک مسئله است که به دنبال اجرایی کردن آن هستیم تا رضایت مردم را به دست بیاوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمد اسلامی،وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح 6 پروژه حوزه راهداری استان خوزستان که در محور اهواز-شادگان برگزار شد ضمن بیان اینکه راه بخشی مهمی از زندگی مردم را شامل می شود اظهار کرد: ساخت راه ها با کیفیت حداکثری و همچنین ایمن سازی و نگه داری آن ها از وظایف ما است.

وی افزود: در مجموع 220 هزار کیلومتر راه در کشور وجود دارد که حجم قابل ملاحظه ای است و در تلاش جهت افزودن راه ها هستیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به 723 کیلومتر راهی که از ابتدای امسال به بزرگراه های کشور افزوده شده عنوان کرد: بخش اعظمی از این اقدامات مربوط به نقاط حادثه خیز بوده تا به رفع این نقاط حادثه خیز در محورهای مختلف اقدام شود.

وی در رابطه با وضعیت راه روستایی افزود: امسال حدود یک هزار کیلومتر راه روستایی به آسفالت رسیده و یک هزار کیلومتر دیگر نیز در حال احداث است و در این زمینه باید گفت که ساخت و توسعه راه ها نهضتی زنده و فعال است که همچنان ادامه خواهد داشت.

اسلامی ضمن اشاره به دستورکار نصب دو هزار دوربین ثبت تخلفات در کشور بیان کرد: در این زمینه باید 100 دوربین بر اساس برنامه در خوزستان نصب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 6پروژه حمل ونقل جاده ای در خوزستان با حضور وزیر راه و شهرسازی

بهره برداری از 6پروژه حمل ونقل جاده ای در خوزستان با حضور وزیر راه و شهرسازی