مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 22:252020-02-22بين الملل

وزارت دفاع دولت هادی در مأرب بار دیگر هدف حمله موشکی قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منابع خبری در مرکز یمن می گویند مقر وزارت دفاع دولت عبد رَبّـه منصور هادی در مأرب مرکز یمن هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

- منابع خبری نزدیک به دولت مستعفی منصور هادی در یمن می گویند یک پایگاه نظامی متعلق به نظامیان تحت امر این دولت هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، منابع خبری در مرکز یمن می گویند مقر وزارت دفاع دولت عبد رَبّـه منصور هادی در مأرب مرکز یمن هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

شبکه تلویزیونی بلقیس یمن به نقل از منبع نظامی شنبه (سوم اسفند) با اعلام این خبر مدعی شد نیروهای انصارالله اتاق عملیات مشترک دولت منصور هادی در پایگاه صحن الجن را در شهر مأرب هدف قرار داده است.

بر اساس ادعای این مقام نظامی، حوالی ظهر امروز یک فروند موشک به این پایگاه اصابت کرده و خسارت های جزیی به ساختمان اتاق عملیات وارد کرده و هیچ گونه تلفاتی نداشته است.

منابع غیررسمی در یمن بعد از ظهر امروز از وقوع چند انفجار در پایگان صحن الجن خبر دادند و برخی انصارالله یمن را متهم به انجام این حمله کرده اند.

با این حال، دولت نجات ملی یمن که انصارالله نیز بخشی از آن است، هیچ واکنشی به این حمله ادعایی نداشته است و مسئولیت آن را برعهده نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع دولت هادی در مأرب بار دیگر هدف حمله موشکی قرار گرفت

وزارت دفاع دولت هادی در مأرب بار دیگر هدف حمله موشکی قرار گرفت