مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 21:252020-02-22دانش

تعطیلی مراکز آموزش عالی در استان اردبیل


برخی از مراکز آموزش عالی استان اردبیل برای حفظ سلامت دانشجویان اقدام به تعطیلی این مراکز در روزهای آینده کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در اردبیل، براساس اطلاعیه روابط عمومی های برخی از مراکز آموزش عالی در استان اردبیل، فعالیت آموزشی این مراکز در روزهای آینده برای حفظ سلامت دانشجویان و پیشگیری از شیوع بیماری تعطیل است.

*تعطیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در روزهای یک شنبه و دوشنبه براساس اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، فعالیت های این مرکز آموزش عالی در سطح استان اردبیل در روزهای یک شنبه و دوشنبه، 4 و 5 اسفندماه تعطیل است.

براساس این اطلاعیه آمده است؛ در جهت جلوگیری از شیوع هرگونه بیماری و کاهش دغدغه خانواده ها و دانشجویان محترم دانشگاه آزاد اسلامی، کلیه کلاس های آموزشی این دانشگاه در سراسر استان اردبیل، در روزهای یکشنبه و دوشنبه 4و5 اسفندماه 98 تعطیل است.

*تعطیلی دانشگاه محقق اردبیلی تا 8 اسفندماه براساس اطلاعیه دانشگاه محقق اردبیلی، به منظور جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری ناشی از ویروس کرونا و کاهش دغدغه خانواده ها و دانشجویان محترم دانشگاه محقق اردبیلی، کلیه کلاس های آموزشی این دانشگاه در شهرستان های اردبیل، نمین، مشگین شهر و پارس آباد، از روز یکشنبه 4 اسفند 1398 لغایت پنجشنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مراکز آموزش عالی در استان اردبیل

تعطیلی مراکز آموزش عالی در استان اردبیل