مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 20:252020-02-22پزشكي

درمان بیماران مبتلا به کرونا با دو روش اختصاصی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی گویا رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت در یک برنامه تلویزیونی از درمان بیماران مبتلا به کرونا با دو روش درمانی دارویی اختصاصی خبر داد.

- رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از درمان بیماران مبتلا به کرونا با دو روش درمانی دارویی اختصاصی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، محمد مهدی گویا رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت در یک برنامه تلویزیونی از درمان بیماران مبتلا به کرونا با دو روش درمانی دارویی اختصاصی خبر داد.

به گفته وی کمیته کشوری درمان بیماری کرونا امروز تشکیل شد و در مورد مدرن ترین روش های درمانی کرونا بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت ادامه داد: در این جلسه مقرر شد دو روش درمانی اختصاصی برای بیماران شروع شود؛ این روش درمانی برای کسانی که بیمار بدحال هستند و بیماری زمینه ای دارند و برای گروه های مبتلایی که نگران هستیم شروع می شود.

وی درباره بیماری کرونا گفت: این عفونت با بسیاری از عفونت های تنفسی دیگر اشتباه گرفته می شود.

یعنی علائم بالینی آنها یکی است و هیچکس نمی تواند از روی علائم ظاهری بیمار بگوید فرد به آنفلوآنزا یا ویروس کرونا یا سرماخوردگی ساده مبتلاست و این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان بیماران مبتلا به کرونا با دو روش اختصاصی

درمان بیماران مبتلا به کرونا با دو روش اختصاصی