مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 20:002020-02-22اقتصادي

2 هزار دوربین ثبت تخلفات در جاده ها نصب می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح 6 پروژه حوزه راهداری استان خوزستان که در محور اهواز-شادگان برگزار شد، - وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه قرار است دو هزار دوربین ثبت تخلفات را در جاده های کشور نصب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح 6 پروژه حوزه راهداری استان خوزستان که در محور اهواز-شادگان برگزار شد، اظهار کرد: راه بخش مهمی از زندگی مردم است و وظیفه داریم تا راه ها را با کیفیت حداکثری و ایمن بسازیم و از آن ها نگهداری کنیم.

وی با اشاره به وجود 220 هزار کیلومتر راه در کشور افزود: حجم راه هایی که در کشور وجود دارد حجم قابل ملاحظه ای است و در تلاش هستیم تا به این راه ها اضافه کنیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 723 کیلومتر به بزرگراه های کشور بزرگراه اضافه شد که بخش اعظمی از این اقدامات مربوط به نقاط حادثه خیز بوده است تا نسب رفع این نقاط حادثه خیز در محور های مختلف اقدام شود.

اسلامی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث راه روستایی عنوان کرد: امسال حدود یک هزار کیلومتر راه روستایی به آسفالت رسیده و یک هزار کیلومتر راه دیگر نیز در حال احداث هستند و در این زمینه باید گفت که نهضت ساخت و توسعه راه ها نهضتی زنده و فعال اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار دوربین ثبت تخلفات در جاده ها نصب می شود

2 هزار دوربین ثبت تخلفات در جاده ها نصب می شود