مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 18:502020-02-22سياسي

پایان شمارش آرا/5 منتخب مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی معرفی شدند


رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان از معرفی منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید ناجی عصر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از بین 44 نامزد انتخاباتی در استان پنج نفر حائز اکثریت نسبی آرای شدند، احمد مرادی با 167 هزار و 84 رأی، محمد آشوری تازیانی با 93 هزار و 842 رأی و منصور آرامی با 87 هزار و 870 رأی به عنوان نمایندگان منتخب مردم در حوزه مرکزی استان معرفی شدند.

ناجی افزود: همچنین احمد جباری با کسب 30 هزار و 702 رأی در حوزه انتخابیه غرب استان به عنوان منتخب مردم این حوزه معرفی شد و در حوزه انتخابیه شرق استان نیز از آرای اخذ شده، حسین رییسی با 103 هزار و 470 رأی منتخب شد.

وی با تشکر از حضور مردم هرمزگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: مردم هرمزگان بار دیگر رویدادی بزرگ را رقم زدند و بیش از 52 درصد از مردم استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرده اند.

ناجی با اشاره به اینکه، طبق ماده 68 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، از تاریخ انتشار آگهی انتخابات هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه به مدت دو روز در محل فرمانداری های مرکز سه حوزه استان برای قبول شکایات آمادگی دارند، افزود: به استناد تبصره های 1، 2 و 3 ماده مذکور کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می توانند ظرف هفت روز از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان شمارش آرا/5 منتخب مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی معرفی شدند

پایان شمارش آرا/5 منتخب مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی معرفی شدند