مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 17:062020-02-22سياسي

10 درصد تخت های بیمارستانی کرمانشاه برای مقابله با کرونا


دکتر محمودرضا مرادی روز شنبه در نشست شورای پدافندغیرعامل که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور، اظهارداشت: تاکنون از 750 بیمار دارای علایم کرونا آزمایش به عمل آمده که هیچ کدام مبتلا به کرونا ویروس نبودند؛ پنج فرد مشکوک نیز اکنون بستری هستند که منتشر جواب آزمایش های آنان هستیم.

وی افزود: بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) شهر کرمانشاه به طور کامل تخلیه شده و آماده خدمت به بیماران احتمالی مبتلا به ویروس کرونا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: 12 تخت آی سی یو، 50 تخت بستری، سه اتاق عمل، مستقل بودن از بیمارستان امام رضا (ع) و در دسترس بودن گروه های مختلف تخصصی پزشکی از جمله مزیت های این بیمارستان است.

مرادی افزود: علاوه بر این در صورت پرشدن ظرفیت این بیمارستان برای استفاده از ظرفیت های بیمارستان حضرت ابوالفضل نیروی انتظامی و بیمارستان سینا دانشگاه آزاد نیز استفاده خواهیم کرد.

وی اعلام کرد: در تمام شهرستان ها نیز 10 درصد تخت های بیمارستان های خصوصی، دولتی و غیردانشگاهی برای پذیرش احتمالی افراد مبتلا به ویروس کرونا خالی شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه یک میلیارد تومان تجهیزات حفاظتی برای پرسنل دانشگاه علوم پزشکی خریداری شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد تخت های بیمارستانی کرمانشاه برای مقابله با کرونا

10 درصد تخت های بیمارستانی کرمانشاه برای مقابله با کرونا