مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 16:552020-02-22سياسي

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان بیانیه صادر کرد


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در پی حضور مردم در پای صندوق های رأی و لزوم توجه به رعایت قانونمداری از سوی کاندیداها و پیروزهای عرصه انتخابات بیانیه صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسلامی مردم عزتمند ما توفیق حماسه ای دیگر یافتند تا در راستای احیای حق مدنی خود، عینیت بخشی به جمهوریت نظام و از طرفی انجام مرحله ای دیگر از انتقام سخت نسبت به شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار به رسالت خود جامه عمل بپوشانند.

بدون شک خلق این حماسه که در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و موقع شناسی شما مردم بصیر ایران به رغم تبلیغات گسترده دشمنان برای دور کردن شما مردم از صندوق های رأی صورت گرفت، پیروزی دیگری برای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران رقم زد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان به همه کسانی که در فرایندهای مختلف انتخابات به تکلیف دینی، انقلابی و مدنی خود عمل کردند، آنانی که ساز و کار شورا را برای وحدت بخشی پذیرفته و با حضور و بعضاً انصراف از نامزدی انتخابات برای تقویت جبهه انقلاب اسلامی متحمل هزینه های مادی و معنوی شدند و کسانی که با جلب اعتماد ملت برای خدمت صادقانه و بی منت به جایگاه نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی دست یافتند تبریک گفته و اعلام می کند این ائتلاف به نمایندگی از جبهه انقلاب اسلامی بر خود واجب می داند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان بیانیه صادر کرد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان بیانیه صادر کرد