مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 15:552020-02-22پزشكي

خطر کرونا نسبت به ترس ایجاد شده از آن بسیار ناچیز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حق دوست در پیامی خطاب به دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور با اشاره به شیوع اپیدمی کرونا در قم اظهار کرد: - معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه خطر کرونا نسبت به ترسی که در جامعه ایجاد شده بسیار ناچیز است، گفت: باید به صورتی عمل کنیم که کرونا در حد امکان مدیریت شود چراکه شاخص های مرگ و میر آن کمتر از آن چیزی است که فکر می کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حق دوست در پیامی خطاب به دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور با اشاره به شیوع اپیدمی کرونا در قم اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت دانشجویان و جامعه سلامت و مردم بتوانیم این مشکل را رفع کنیم چراکه اکنون اضطراب موجود در جامعه بیشتر از واقعیت های موجود است.

وی با بیان اینکه خطر بیماری نسبت به ترسی که در جامعه ایجاد شده بسیار ناچیز است، اضافه کرد: هیچ کشوری و شهری در جهان غیر قابل نفوذ در مقابل کرونا نیست، اما مهم این است که به صورتی مدیریت کنیم که کرونا در حد امکان مدیریت شود چراکه شاخص های مرگ و میر آن کمتر از آن چیزی است که فکر می کردیم.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: افرادی که در گروه پزشکی تحصیل و فعالیت می کنند خطرات این رشته را به جان می پذیرند و طبیعی است که در این ریشه ها باید با رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر کرونا نسبت به ترس ایجاد شده از آن بسیار ناچیز است

خطر کرونا نسبت به ترس ایجاد شده از آن بسیار ناچیز است