مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 15:352020-02-22بين الملل

آماده باش پدافند هوایی سوریه برای دفع هرگونه حمله احتمالی


ارتش عربی سوریه امروز(شنبه) در بیانیه ای ضمن هشدار نسبت به نقض حریم هوایی این کشور اعلام کرد، دستوراتی را برای مقابله با هرگونه تجاوز با استفاده از ابزارهای موجود صادر کرده است.

- ارتش عربی سوریه امروز(شنبه) در بیانیه ای ضمن هشدار نسبت به نقض حریم هوایی این کشور اعلام کرد، دستوراتی را برای مقابله با هرگونه تجاوز با استفاده از ابزارهای موجود صادر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، در بیانیه منتشر شده از سوی فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه نسبت به هرگونه نقض حریم هوایی این کشور هشدار داده و اعلام شده است که با هرگونه اقدامی در این رابطه به عنوان تجاوز خارجی برخورد خواهد شد.

در این بیانیه آمده است، با هرگونه پروازی که حریم سوریه را نقض کند به عنوان یک هدف نظامی قلمداد خواهد شد و به محض نقض حریم هوایی کشور فورا تحت پیگرد قرار گرفته و نابود خواهد شد.

بیانیه ارتش سوریه همزمان با عملیات نظامی یگان های ارتش در حومه غربی حلب و ادلب علیه گروهک های تروریستی مستقر در این منطقه و در پی تهدیدهای ترکیه مبنی بر انجام عملیات نظامی در استان ادلب سوریه با هدف متوقف کردن حمله ارتش سوریه منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش پدافند هوایی سوریه برای دفع هرگونه حمله احتمالی

آماده باش پدافند هوایی سوریه برای دفع هرگونه حمله احتمالی