مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 15:162020-02-22اجتماعي

خرید آنلاین بلیت مترو در جهت پیشگیری از کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر شنبه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، در روزهایی که نگرانی ها درباره شیوع و انتقال ویروس کرونا افزایش یافته، برخی مسائل به ویژه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به دغدغه ای همگانی تبدیل شده، اما برای رفع این نگرانی ها تکنولوژی به کمک پیشگیری از شیوع بیماری ها در مترو رسیده است.

شهروندان و مسافران مترو تهران می توانند با خرید بلیت تک سفره مترو و شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوس به صورت برخط از طریق سامانه یا اپلیکیشن تهران من بلیت تهیه و دیگر از حضور در صف های طولانی و تماس های غیرضروری جلوگیری کنند.

شهروندان به این شیوه بدون نیاز برای حضور در صف های طویل خرید یا شارژ بلیت و لمس غیر ضروری وسایل و اسکناس و اماکن عمومی یکی از مهم ترین نیازهای روزمره شهروندی را دریافت می کنند.

در سامانه تهران من به نشانی my.

tehran.

ir و اپلیکیشن ویژه آن که از کافه بازار و گوگل پلی و خود سامانه تهران من به طور مستقیم قابل دانلود است.

گفتنی است سازمان فاوای شهرداری تهران به تازگی نسخه جدید اپلیکشن تهران من را در اختیار شهروندان قرار داده است و با ارائه خدمات شهروندی برخط، تسهیل پرداخت های شهری و انواع قبوض و همچنین خدمات شهرسازی، امکان رسیدگی به بسیاری از نیازهای شهری را به صورت غیرحضوری در این سامانه فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید آنلاین بلیت مترو در جهت پیشگیری از کرونا

خرید آنلاین بلیت مترو در جهت پیشگیری از کرونا