مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 13:062020-02-22دانش

مسائل و یافته های زیست محیطی در سرفصل دروس دانشگاهی گنجانده می شود


لازم است در سرفصل دروس دانشگاهی کاربردی همچون مهندسی کشاورزی، مهندسی معدن و مواردی از این قبیل، مسائل و یافته های زیست محیطی گنجانده شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در چهارمین جلسه شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه ها با تاکید بر لزوم ورود اندیشمندان دانشگاهی در حل مسائل زیست محیطی کشور گفت: لازم است در سرفصل دروس دانشگاهی کاربردی همچون مهندسی کشاورزی، مهندسی معدن و مواردی از این قبیل، مسائل و یافته های زیست محیطی گنجانده شوند.

در این نشست که پیش ازظهر امروز در دفتر وزیر علوم برگزار شد، دکتر غلامی با اشاره به اینکه دانشگاه ها در بحث مدیریت سبز عملکرد مناسبی داشته اند، اظهار داشت: محیط های دانشگاهی به علت علم به کار و آگاهی بیشتر درخصوص مسائل زیست محیطی، فضای مناسبی برای اعمال مدیریت سبز و انتقال آن به بخش مدیریتی دانشگاه، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان است و می توان از اعمال مدیریت سبز در دانشگاه ها به عنوان یک دستاورد علمی یاد کرد و باید سهم علم و فناوری دانشگاه ها در این موارد دیده شود.

وزیر علوم با بیان اینکه اعمال مدیریت سبز به عنوان یک فرهنگ مدیریتی در دانشگاه ها جا افتاده است، گفت: این مساله باید در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل و یافته های زیست محیطی در سرفصل دروس دانشگاهی گنجانده می شود

مسائل و یافته های زیست محیطی در سرفصل دروس دانشگاهی گنجانده می شود