مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:562020-02-22سياسي

56 درصد مردم حوزه انتخابیه خلخال و کوثر در انتخابات شرکت کردند


فریدون بابایی روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه خلخال و کوثر از مجموع 87 هزار نفر واجد شرایط رای دادن 48 هزارو 969 نفر در انتخابات مشارکت کرده اند.

وی اظهار کرد: از مجموع آرای ماخوذه از 220 شعبه اخذ رای در شهرستان های خلخال و کوثر سید غنی نظری خانقاه با کسب 2 هزارو 486 رای به عنوان نفر اول این دوره از انتخابات حائز اکثریت ارا دراین حوزه انتخابیه از استان اردبیل شده است.

فرماندار خلخال گفت: از مجموع 39 نفر داوطلب ثبت نام شده برای شرکت در یازدهمین دوره از انتخابانت مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر 24 نامزد مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته بود که با انصراف 10 نفر از تاییدشگان 14 نفر در صحنه انتخابات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در اجرای ماده 68 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار اگهی نتایج رسمی انتخابات هیات اجرایی انتخابات شهرستان خلخال برای دریافت شکایات مربوط آماده است گفت: کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند می توانند ظرف هفت روز شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان تسلیم کنند .

بابایی اظهار کرد: شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی و یا شاکیان آن به صورت کامل مشخص باشد و هم چنین در صورتی که شاکی بدون دلیل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 درصد مردم حوزه انتخابیه خلخال و کوثر در انتخابات شرکت کردند

56 درصد مردم حوزه انتخابیه خلخال و کوثر در انتخابات شرکت کردند