مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:262020-02-22بين الملل

مسعود بارزانی: رابطه کُردها با بغداد در سطح مطلوبی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روداوو، مسعود بارزانی، رییس حزب دموکرات و رییس سابق اقلیم کردستان در گفتگو با روزنامه ایندیپندنت عربی تاکید کرد: - رییس حزب دموکرات و رییس سابق اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که رابطه کُرد ها با بغداد در سطح مطلوبی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روداوو، مسعود بارزانی، رییس حزب دموکرات و رییس سابق اقلیم کردستان در گفتگو با روزنامه ایندیپندنت عربی تاکید کرد: رابطه کُرد ها با بغداد در سطح مطلوبی نیست و قانون انتخابات قدیم عراق بهتر از قانون جدید آن بود و تحریم انتخابات آتی پارلمانی بعید نیست بلکه مساله ای وارد است.

وی در خصوص روابط با بغداد از سال 2003 تاکید کرد: ما به صورت فعال و کارآمد در پر کردن خلأ هایی که پس از سقوط رژیم صدام به وجود آمده بود، سهیم بوده ایم و به بغداد رفتیم و در تدوین قانون اساسی و بازسازی موسسات دولتی سهم به سزایی داشته ایم، اما متاسفانه پایبندی به قانون اساسی صورت نگرفت و روابط وخیم شد.

مسعود بارزانی در مورد وضعیت کرکوک تصریح کرد: دیدگاه ما همیشه این بوده است که کرکوک باید الگویی برای همزیستی ملی، مذهبی و دینی باشد؛ این دیدگاه امروز هم هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسعود بارزانی: رابطه کُردها با بغداد در سطح مطلوبی نیست

مسعود بارزانی: رابطه کُردها با بغداد در سطح مطلوبی نیست