مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:262020-02-22اجتماعي

جزیره لارک مقصد گردشگران می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان اعلام کرد: جزیره لارک یکی از 14 منطقه هدف بنیاد علوی برای پیشرفت و آبادانی استاز جمله اقداماتی که برای این جزیره انجام گرفته یا در حال انجام است می توان به راه اندازی تردد دریایی .

- آموزش و اعطای تسهیلات به واحد های بوم گردی برای استفاده از ظرفیت های بکر گردشگری جزیره لارک از جمله اقدامات بنیاد مستضعفان (بنیاد علوی) برای ایجاد اشتغال در این منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان اعلام کرد: جزیره لارک یکی از 14 منطقه هدف بنیاد علوی برای پیشرفت و آبادانی استاز جمله اقداماتی که برای این جزیره انجام گرفته یا در حال انجام است می توان به راه اندازی تردد دریایی از جزیره لارک به مقصد قشم و بندرعباس، آغاز احداث ترمینال مسافربری، آموزش و اعطای تسهیلات به واحد های بوم گردی، احیای بافت سنتی جزیره، تجهیز مدرسه لارک، بازسازی درمانگاه شبانه روزی و تعمیر و تجهیز سالن ورزشی اشاره کرد.

مراحل ترویج بوم گردی در جزیره لارک شامل آموزش دوره های بوم گردی، کمک به تجهیز خانه های بوم گردی، ایجاد شبکه گردشگری و بازاریابی برای ایجاد اشتغال پایدار و حضور تور های گردشگری در جزیره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزیره لارک مقصد گردشگران می شود

جزیره لارک مقصد گردشگران می شود