مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:202020-02-22اقتصادي

پرونده کنسرت های سال 98 با کدام اجراها بسته می شود؟


تعدادی از گروه ها و هنرمندان فعال حوزه های مختلف موسیقی در روزهای پایانی سال 1398 خود را برای برگزاری کنسرت های تهران و شهرستان آماده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تعدادی از گروه ها و هنرمندان فعال حوزه های مختلف موسیقی در روزهای پایانی سال 1398 خود را برای برگزاری کنسرت های تهران و شهرستان آماده می کنند.

این در حالی است که موضوع کیفیت برگزاری کنسرت ها به ویژه در بخش موسیقی پاپ و فقدان ضوابط مشخص برای قیمت گذاری بلیت با توجه به کیفیت ارائه شده در این گونه موسیقایی پرطرفدار همچنان یکی از مهم ترین چالش هایی است که در حوزه اجراهای زنده می توان به آن اشاره کرد.

شرایطی که اگر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مرجع دولتی صدور مجوزها در حوزه نظارت و ارزشیابی با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی روی آن تمرکز بیشتری نداشته باشد قطعاً فرآیند تولید، بازاریابی و فروش محصولات موسیقایی به ویژه در حوزه کنسرت ها دچار چالش عمیقی می شود.

به هر ترتیب بر اساس آنچه در سامانه های رسمی فروش بلیت کنسرت ها پیش روی مخاطبان گرفته، برنامه کنسرت های موسیقی در روزهای باقی مانده اسفند 1398 به ترتیب زیر اعلام شده است: * کنسرت های موسیقی ایرانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده کنسرت های سال 98 با کدام اجراها بسته می شود؟

پرونده کنسرت های سال 98 با کدام اجراها بسته می شود؟