مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-22سياسي

همه امکانات گیلان برای مهار کرونا بسیج شود


گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به نقل از ارسلان زارع حاکی است که وی در شورای قرارگاه پدافند زیستی بر پیگیری مبارزه با گسترش ویروس کرونا تاکید و عنوان کرد : باید اقدامات پیشگیرانه، با جدیت دنبال و تصمیمات جلسه گذشته و کنونی در این بخش اجرایی شود.

زارع تقویت و افزایش اطلاع رسانی و آموزش به موقع را از دیگر الزامات خواند و گفت: باید با تدابیر و اقدامات کافی و همچنین تلاش و همکاری نهادها و دستگاه های ذیربط، با همکاری مردم موضوع کنترل و مراقبت های بهداشتی را بهبود ببخشیم.

استاندار گیلان تاکید کرد:تمامی اقدامات خدماتی، بهداشتی و درمانی در استان گیلان با محوریت دانشگاه علوم پزشکی برای جلوگیری موثر از گسترش ویروس کرونا انجام شود و اطلاع رسانی به موقع در این خصوص از طریق این دانشگاه صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر اینکه باید همه امکانات استان برای مهار کرونا بسیج شود؛ گفت: اطلاع رسانی صادقانه و ارائه منطبق بر واقعیت اخبار مربوط به کرونا باید از سوی مدیران دانشگاه علوم پزشکی در اسرع وقت انجام شود.

زارع با اشاره به اینکه بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی، خطر این ویروس از آنفلوآنزا کمتر اما سرعت انتقال آن بسیار سریع تر است، از مردم خواست تا ضمن توجه به اخبار رسمی، نسبت به رعایت بهداشت فردی و توصیه های دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه امکانات گیلان برای مهار کرونا بسیج شود

همه امکانات گیلان برای مهار کرونا بسیج شود