مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 08:062020-02-22ورزشي

ابهام در برگزاری مرحله پایانی لیگ برتر تکواندو


برنامه هفته پایانی رقابت های لیگ برتر تکواندو در حالی اعلام شده که امکان تغییر آن به دلیل شرایط سخت تیم های مدعی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بر اساس اعلام سازمان لیگ دیدارهای معوقه رقابتهای لیگ برتر بانوان پنجم اسفندماه و مسابقات هفته پایانی و مراسم اختتامیه نیز 18 اسفندماه برگزار می شود.

در بخش لیگ برتر مردان نیز مسابقات معوقه 12 اسفندماه و هفته پایانی به همراه مراسم اختتامیه نیز 19 اسفندماه برگزار خواهد شد.

نکته مهم اینکه هنوز تیم های مدعی با این برنامه موافقت نکرده اند.

کن تیم دوم جدول که مدعی جدی قهرمانی است 12 اسفندماه باید با دو تیم مس کرمان و پاس قوامین مبارزه می کند و شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی باید با مسک کرمان پیکار کند.

در هفته پایانی هم شهرداری ورامین به دیدار کن باید با دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین برود، این در حالی است که شهرداری بعد از مبارزه با کن ، فرمانیه را پیش رو خواهد داشت.

همین برنامه فشرده از یک سو و مشکل کم کردن وزن در فاصله ای کمتر از 5 روز برای نفرات ملی پوش تیم ها، باعث شده تا برگزاری این مسابقات در هاله ای ابهام قرار گیرد.

اگر سازمان لیگ مسابقات معوقه را به فاصله یک روز و با یک بار وزن کشی برگزار می کرد، تیم ها با شرایط بهتری در مسابقات حاضر می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در برگزاری مرحله پایانی لیگ برتر تکواندو

ابهام در برگزاری مرحله پایانی لیگ برتر تکواندو