مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 08:002020-02-22پزشكي

دستورالعمل اقدامات پیشگیرانه از انتشار شیوع و انتقال ویروس کرونا ابلاغ شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک اعلام کرد: دستورالعمل اقدامات پیشگیرانه از انتشار شیوع و انتقال ویروس کرونا به صورت بخشنامه برای تمامی دستگاه های اجرایی، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سیدمحمد جمالیان اظهار کرد: دستورالعمل اقدامات پیشگیرانه از انتشار شیوع و انتقال ویروس کرونا از سوی این دانشگاه تدوین شده و به صورت بخشنامه برای تمامی دستگاه های اجرایی، خدماتی و آموزشی ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: در این دستورالعمل تاکید شده که تا اطلاع ثانوی برای گزارش تردد کارمندان دستگاه های اداری، شیوه ثبت اثرانگشت خذف شود و روش سنتی و یا استفاده از دستگاه چهره خوان در دستور کار ادارات قرار گیرد.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: تمامی جلسات و نشست های اداری باید از طریق ویدئوکنفرانس برگزار و نشست های غیرضروری نیز لغو شود، برگزاری همایش ها، نمایشگاه ها، جشنواره ها و اجتماعات  تنها با هماهنگی پدافند غیرعامل زیستی در استان امکان پذیر است و اگر همایشی ضروری نیست باید برگزاری آن حذف شده و یا به تعویق بیفتد.

 جمالیان بیان کرد: مسئولان تمامی دستگاه های اجرایی، خدماتی و آموزشی استان موظف هستند که مواد شوینده و ضدعفونی را به حد نیاز تهیه و در دسترس کارکنان و مجموعه خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل اقدامات پیشگیرانه از انتشار شیوع و انتقال ویروس کرونا ابلاغ شد

دستورالعمل اقدامات پیشگیرانه از انتشار شیوع و انتقال ویروس کرونا ابلاغ شد