مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:462020-02-22سياسي

ملت بار دیگر پای ارزش های نظام ایستاد


قبل از برگزاری انتخابات ببا توجه به شیوع بیماری کرونا برخی فکر می کردند مردم در پای صندوق های رای حضور پیدا نمی کنند اما عشق و ارادت مردم به نظام و ارزش های آن آنقدر والا بود که دیروز از همان آغازین لحظات شروع رسمی رای گیری در حوزه های مختلف شاهد حضور پر شور مردمی که به پای صندوق های رای آمده بودند، شدیم.

به رغم همه انتظاراتی که دشمنان داشتند تا شعب اخذ رای را خالی از حضور مردم ببینند اما باز هم مردم آمدند و با شور و نشاط در پای صندوق های رای حاضر شدند تا به همگان اعلام کنند که در هیچ لحظه ای حاضر به خالی کردن صحنه نیستند.

یکی از شهروندان ایلامی گفت: دیروز، روز تجلی غیرت و حضور مردم در صحنه بود و باید به دشمنان نظام نشان دهیم که برای اقتدار کشور خود همچنان در صحنه ایم.

رضا رشیدزاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در حالی که ماسک سفیدی بر صورت زده بود اظهار داشت: اکنون که در رسانه رسمی و فضای مجازی اعلام شده که ویروس خطرناک کرونا وارد کشور شده و همین یک جمله کافی بود تا همه برای حضور در اجتماعات نگران ابتلا به ویروس شوند و از حضور در انتخابات خودداری کنند اما همه جهان دید که این ملت با غیرت تمام قد در برابر چشم دشمنان حاضر شد و رای خود را به صندوق انداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت بار دیگر پای ارزش های نظام ایستاد

ملت بار دیگر پای ارزش های نظام ایستاد