مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:402020-02-22اقتصادي

300 هزار اصله نهال طی هفته درختکاری در استان سمنان توزیع می شود


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود از توزیع 300 هزار اصله نهال طی هفته منابع طبیعی در سطح استان سمنان خبر داد و گفت: هدف از این اقدام توسعه فضای سبز و احیای منابع طبیعی است.

- محمدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه اداره منابع طبیعی شاهرود طی سال جاری بیش از 300 هزار نهال به صورت رایگان بین مردم توزیع خواهد کرد، ابراز داشت: در راستای اهمیت و توسعه فضای سبز منابع طبیعی شاهرود ضمن تولید انواع نهال در هفته درختکاری اقدام به توزیع آن در سطح شهرستان و استان می کند و نهال های غرس شده از پانزدهم اسفندماه روز درختکاری و هفته منابع طبیعی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه تلاش شد تا در تولید نهال از گونه های مقاوم و مناسب اقلیم استان استفاده شود، افزود: نهال های پهن برگ و سوزنی برگ شامل زبان گنجشک، اقاقیا، عرعر، سنجد، کاج، سرو خمره ای - شیراز، نقره ای در منابع طبیعی شاهرود تولید و توزیع می شود.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه هفته منابع طبیعی با شعار نهال کاری همگانی برای ایرانی سرسبز از پانزدهم اسفندماه شروع خواهد شد، ابراز داشت: در این روز مردم با حضور در پارک ها یا عرصه های منابع طبیعی با کاشت درخت به استقبال سال نو می روند و با انجام این کار نمادین در آستانه بهار، زندگی را به ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 هزار اصله نهال طی هفته درختکاری در استان سمنان توزیع می شود

300 هزار اصله نهال طی هفته درختکاری در استان سمنان توزیع می شود