مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:402020-02-22اقتصادي

1000تن شکر بین خانوارهای آذربایجان غربی توزیع می شود


رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: در تأمین شکر مورد نیاز استان هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

- غلامرضا بابایی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه آذربایجان غربی با وجود 5 کارخانه تولید قند و زمین زیر کشت چغندر قند در کشور یکی از قطب های تولید کشور است ، افزود: طی سال جاری در استان بیش از یک میلیون و 300 هزار تن چغندر قند در مزارع استان توسط کشاورزان تولید و تحویل کارخانجات قند استان شده است.

بابایی ادامه داد: با توجه به تولید چغندر قند در استان بیش از 36 میلیون و 665 هزارتن شکر در 5 کارخانه قند استان تولید وجهت مصرف به بازار عرضه شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی اضافه کرد: در راستای اجرای برنامه های تنظیم بازار بیش از 34 هزار و 443 تن شکر برای مصرف عموم مردم از طریق فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف استان توزیع شده است.

بابایی عنوان کرد: جهت تأمین شکر مورد نیاز کشور در ایام پایانی سال نیز 50 هزارتن شکر برای مصرف واحد های صنعتی و خانوارها برای هر کدام 25 هزار تن شکر تخصیص یافته است.

وی افزود: سهم آذربایجان غربی از سهمیه فوق 1000 تن برای مصارف خانوارها است که از طریق فروشگاه های زنجیره ای و نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در استان با قیمت مصوب دولتی توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000تن شکر بین خانوارهای آذربایجان غربی توزیع می شود

1000تن شکر بین خانوارهای آذربایجان غربی توزیع می شود