مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:362020-02-22سياسي

نتایج انتخابات مجلس در برخی حوزه های انتخابیه آذر بایجان شرقی+ تعداد آرا


رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نتایج رسمی حوزه های انتخابیه استان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو اظهار داشت: بر اساس ماده 24 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و بخشداران حوزه های انتخابیه موظفند پس از اتمام شمارش آرا، نتایج را با هیأت های نظارت تطبیق داده و سپس در سامانه جامع انتخابات ثبت کنند.

حسین حاتمی با 17 هزار رای نماینده مردم کلیبر شد وی اضافه کرد: تنها در حوزه انتخابیه کلیبر، خداآفرین و هوراند، نتایج رسمی شمارش آرا در سامانه جامع انتخابات ثبت شده است که براساس آن، از مجموع 57 هزار و 996 رأی مأخوذه، آقای حسین حاتمی با 17 هزار و 625 رأی به عنوان منتخب مردم این حوزه معرفی شد.

داودی با 20 هزار رای  بار دیگر نماینده مردم سراب شد وی افزود:  بر اساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه سراب، از مجموع 62 هزار و 905 رأی مأخوذه، آقای یوسف داودی با 20 هزار و 208 رأی به عنوان نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه میانه/ نماینده دوم میانه در دور دوم انتخاب می شود رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نتیجه شماری آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه میانه را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج انتخابات مجلس در برخی حوزه های انتخابیه آذر بایجان شرقی+ تعداد آرا

نتایج انتخابات مجلس در برخی حوزه های انتخابیه آذر بایجان شرقی+ تعداد آرا