مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:062020-02-22ورزشي

نام خانه کشتی عبدالله موحد به شهید مزین تغییر کرد


با موافقت نابغه کشتی ایران و جهان استاد عبدالله موحد خانه کشتی شماره یک کشور به نام پهلوان شهید ابراهیم هادی مزین شد.

- در راستای تغییر نام جام یادگار امام (س) به جام بین المللی عبدالله موحد، آیین نامگذاری خانه کشتی شماره یک کشور به نام کشتی گیر شهید ابراهیم هادی، روز دوشنبه 5 اسفندماه و مقارن با شب میلاد امام محمدباقر(ع) برگزار می شود.

لازم به یادآوری است، طی دیدار رییس فدراسیون کشتی با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی فرزند مرحوم سید احمد خمینی و ارائه توضیحاتی در مورد نامگذاری رقابت های بین المللی کشتی کشورها به نام قهرمانان کشتی آن کشور از جمله جام های یاریگین و پادوبنی در روسیه، یاشاردوغو در ترکیه و دانکلوف و نیکولاپتروف در بلغارستان و چندین جام دیگر، با موافقت ایشان، فدراسیون کشتی تصمیم گرفت جام یادگار امام (س) به نام جام بین المللی عبدالله موحد دارنده مدال طلای المپیک و 5 مدال طلای جهان برگزار شود.

در این راستا همچنین با معاضدت و موافقت نابغه کشتی ایران و جهان - استاد عبدالله موحد - خانه کشتی شماره یک کشور نیز به نام کشتی گیر شهید ابراهیم هادی مزین خواهد شد.

پهلوان بسیجی ابراهیم هادی از بنیانگذاران گروه چریکی شهید اندرزگو در جبهه گیلانغرب و ستاره ورزش کشتی کشورمان است؛ او در اول اردیبهشت سال 1336 در محله شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام خانه کشتی عبدالله موحد به شهید مزین تغییر کرد

نام خانه کشتی عبدالله موحد به شهید مزین تغییر کرد