مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:052020-02-22اجتماعي

اقدامات متروی تهران برای پیشگیری از شیوع کرونا


همه اماکن و ناوگان ریلی متروی تهران برای پیشگیری از شیوع ویروس واگیردار کرونا ضدعفونی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در اطلاعیه ای اعلام کرد که متروی تهران فرآیند مقابله با ویروس کرونا را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی قطارهای شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به صورت روزانه با دو روش خشک و تر در سیستم های مکانیزه مترو واش شستشو و ضد عفونی می شود، افزود: نظافت و ضد عفونی تمامی قطارها در ایستگاه های ابتدایی و انتهایی هرخط نیز به صورت خشک انجام می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه در رابطه با ضدعفونی کردن قطارها و ایستگاه های مترو، هماهنگی لازم با شهرداری تهران انجام پذیرفته است، گفت: این کار با هوشیاری بیشتری انجام می شود و تمام تلاش خود را برای مقابله با این ویروس انجام خواهیم داد.

همچنین در تمامی ایستگاه های بهره برداری شده نیز عملیات ضد عفونی و نظافت مطابق دستور العمل وزارت بهداشت به صورت روزانه و در چند نوبت انجام می شود.

نوبخت افزود: برای مقابله با این ویروس و جلوگیری از انتشار این بیماری هماهنگی و همکاری لازم نیز با بازرسان وزارت بهداشت صورت گرفته و جای هیچ نگرانی برای شهروندان و مسافران نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات متروی تهران برای پیشگیری از شیوع کرونا

اقدامات متروی تهران برای پیشگیری از شیوع کرونا