مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 06:452020-02-22اجتماعي

وضعیت نامطلوب آموزش سلامت در کتاب های دبستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سلامت یکی از مهم ترین موهبت های زندگی است که باید از آن به خوبی محافظت کرد و این موضوع به طور خاص در این دوران که زندگی ماشینی انسان را احاطه کرده، - آموزش اصول مربوط به حفظ سلامت، یکی از مهم ترین جنبه های آموزش و پرورش در دنیا است که روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود.

اما این موضوع چقدر در سیستم آموزشی مدارس ما جدی گرفته شده است؟ محققان در پژوهشی به این سؤال پاسخ داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سلامت یکی از مهم ترین موهبت های زندگی است که باید از آن به خوبی محافظت کرد و این موضوع به طور خاص در این دوران که زندگی ماشینی انسان را احاطه کرده، اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.

در این راستا، برای پیشگیری از بروز هر نوع بیماری و تأمین سلامت افراد، لازم است آموزش هایی در سطوح مختلف طراحی شده و ارائه شود.

نظام آموزشی مدرسه نقش بسیار مهمی در آموزش سلامت و ارتقای آن در دوران کودکی و بعد از آن ایفا می کند و باعث شکل گیری شخصیت دانش آموزان، نگرش، مهارت و نیز آگاهی آنان می شود و بایستی به شکلی ویژه مورد توجه خانواده و مسئولان قرار گیرد.

سازمان بهداشت جهانی، سلامت را چنین تعریف کرده است: سلامت عبارت است از رفاه کامل جسمی، روانی و اجتماعی؛ و بر این اساس، صرف عدم ابتلا به بیماری یا ناتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامطلوب آموزش سلامت در کتاب های دبستان

وضعیت نامطلوب آموزش سلامت در کتاب های دبستان