مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 05:562020-02-22فرهنگي

ترجمه کتاب مرجع «طب خرگوش» به فارسی منتشر شد


کتاب مرجع طب خرگوش نوشته پروفسور مولی وارگا، استاد دانشگاه بریستول انگلستان برای نخستین بار در کشور به فارسی ترجمه و منتشر شد.

- احمد رضا الهیار ترکمن مترجم این کتاب در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: علم درمان حیوانات در ایران با سرعت بی سابقه ای در حال پیشرفت است و امروزه خرگوش علاوه بر مصارف تجاری و نگهداری در باغ وحش ها و محیط های حفاظت شده حتی در محیط های شهری نگهداری می شود.

به همین علت درمان این حیوانات نیز پیشرفت چشمگیری داشته است، به طوری که دیگر نمی توان برای درمان به شیوه های کلاسیک بسنده کرد و باید روش های درمانی مدرن را نیز مورد توجه داشت.

وی تصریح کرد: کتاب مرجع طب خرگوش (Textbook of rabbit medicine) بالغ بر هزار صفحه است که در پانزده فصل نوشته شده و توسط انتشارات مرز دانش منتشر شده است.

ویرایش دوم این کتاب توسط انتشارات ادینبورگ تهیه و در مرجع الزویر قرار گرفته است.

اصل این کتاب تاکنون بیش از بیست جایزه بین المللی را در محافل علمی از آن خود کرده است و پشتوانه تاییدیه علمی دانشگاه ملی نیویورک آمریکا را دارد.

این جراح دامپزشک ادامه داد: ترجمه این کتاب بیش از یک سال زمان برد و از آنجایی که این کتاب جزو کتب مرجع علوم جانوری در حوزه خرگوش محسوب می شود تاکنون بیش از پنج بار ویرایش شده و به دلیل حساسیت های موجود بارها به طور مستق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه کتاب مرجع «طب خرگوش» به فارسی منتشر شد

ترجمه کتاب مرجع «طب خرگوش» به فارسی منتشر شد