مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 04:002020-02-22اقتصادي

پیگیر راه اندازی هتل اسکول در کرمانشاه هستیم


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از پیگیری برای راه اندازی هتل اسکول(مدرسه هتلداری) در کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از پیگیری برای راه اندازی هتل اسکول(مدرسه هتلداری) در کرمانشاه خبر داد.

امید قادری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به ضرورت توسعه آموزش های صنعت گردشگری بویژه حوزه هتلداری در استان، اظهار کرد: از آنجایی که تا برگزاری ویداد گردشگری روستایی کرمانشاه 2020 کمتر از یک سال دیگر زمان داریم، در تلاشیم در این زمان خلاء هایی که در بخش آموزش های صنعت گردشگری استان وجود دارد را تاحدودی پُر کنیم.

وی تصریح کرد: براین اساس، در سفر چندی پیش رییس سازمان فنی وحرفه ای کشور به کرمانشاه این مسئله را مطرح کردیم و درخواست کردیم تا فنی حرفه ای نیز در بحث آموزش های گردشگری به فعالین این بخش در کرمانشاه ورود کند که پیشنهاد راه اندازی یک هتل اسکول را مطرح کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه با تاکید براینکه این طرح مورد حمایت مسئولین استانداری هم قرار گرفته، اعلام کرد: درحال انجام پیگیری ها و مقدمات راه اندازی اولین هتل اسکول کرمانشاه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر راه اندازی هتل اسکول در کرمانشاه هستیم

پیگیر راه اندازی هتل اسکول در کرمانشاه هستیم