مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 03:552020-02-22ورزشي

«پیرعلی» در تیم ملی تیراندازی ریکرو/ وضعیت مصدومان سپاهان مقابل پرسپولیس


دعوت از تیرانداز اصفهانی به تیم ملی، مشخص شدن وضعیت مصدومان سپاهان و غیبت سهراب مرادی در تیم ملی وزنه برداری از مهم ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 2 اسفند ماه علاوه بر این که وضعیت مصدومان سپاهان برای دیدار با پرسپولیس مشخص شد، امین پیرعلی به تیم ملی تیراندازی ریکرو دعوت شد.

مهم ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان ✅ اردوی تیم های ملی ریکرو و کامپوند از چهارم اسفند ماه آغاز می شود که امین پیرعلی از اصفهان در این اردو حضور دارد که از 4 تا 14 اسفندماه در کیش برگزار خواهد شد.

تیم های ریکرو و کامپوند خود را برای مسابقات کاپ آسیا در تایلند آماده می کنند و قرار است 18 اسفند ماه کمانداران به بانکوک اعزام شوند.

✅ در ادامه رقابت های لیگ برتر، تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس تهران روز یکشنبه 4 اسفند ماه از ساعت 16:15 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می روند.

علاقه مندان برای خرید بلیط جهت تماشای این دیدار می توانند به سایت اینترنتی sepahanscticket.

com مراجعه و  بلیط تهیه کنند؛ براساس مقررات سازمان لیگ، 10درصد از صندلی های ورزشگاه نقش جهان (حدود 6 هزارصندلی) جهت هواداران تیم پرسپولیس در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیرعلی» در تیم ملی تیراندازی ریکرو/ وضعیت مصدومان سپاهان مقابل پرسپولیس

«پیرعلی» در تیم ملی تیراندازی ریکرو/ وضعیت مصدومان سپاهان مقابل پرسپولیس